Uit de koker van Albert

donderdag, februari 01, 2007

Normen en waarden

Naar aanleiding van het stukje Bizar en in het bijzonder over de principes van Leo van Steijn heeft Leo een brief gestuurd naar de leden van de gemeenteraad. Hij verwijt mij dat ik citeer uit barpraat na de raadsvergadering. Leo vindt dat ik mij aan de journalistieke normen en waarden moet houden. Ik ben van mening dat een weblog daar niet voor in het leven is geroepen. Het gaat er om wat ik zo al mee maak als raadslid en er staat zeer regelmatig iets op mijn weblog dat niet in formele vergaderingen of bijeenkomsten aan de orde is geweest. Ik ben geen journalist en schrijf mijn belevingen op. Dat zal ik blijven doen zolang ik raadslid ben in de gemeente Teylingen. Als ik fouten maak dan herstel ik die. Maar dat ik via mijn weblog soms op tenen sta is dat vooral een probleem van degene met lange tenen.