Uit de koker van Albert

vrijdag, januari 26, 2007

NOVA

Als u in de gelegenheid bent raad ik aan om vanavond even naar NOVA te kijken. Gisteren werd ik gebeld door NOVA over de snackbar op de Tengnagel. Men vroeg mij of deze nu echt weg gaat. Dat had men namelijk op mijn weblog gelezen. Ik kon melden dat deze in onze PvdA ogen onooglijke keet werd weggehaald. Tijdens het gesprek werd mij duidelijk dat ze vandaag een helicopter vlucht gaan maken met Elco Brinkman en dan ook even over de Kaag vliegen. Elco was de man die de keet had opgegeven voor lelijkste plek van Nederland. Ik had hier nog een gesprek over met hem toen we elkaar tegenkwamen bij het ABP. Natuurlijk zijn wij blij met de steun in de rug van Elco. Ik denk zelf dat het een duwtje in de rug is geweest die het proces heeft versneld. Zo zie je maar dat de media vaak machtiger is dan de (plaatselijke) politiek. Dus nogmaals Elco, maar nu ook NOVA bedankt!