Uit de koker van Albert

donderdag, oktober 08, 2009

Verdonk in de Bollenstreek

Vandaag kreeg ik de vraag van een journalist of de partij van mevrouw Verdonk een toegevoegde waarde zou hebben in de duin en bollenstreek en vooral in Teylingen.

Zie hieronder mijn antwoord.

Wat mij betreft is een partij als ToN met een voorvrouw als Verdonk overbodig in Teylingen. Net als Wilders spreekt Verdonk over groepen mensen en duwt ze deze groepen in vooral donkere hokjes. Onderbuik gevoel propaganderen daar heb ik geen behoefte aan. Dat zij bang is dat haar dochters met hoofddoekjes moeten gaan lopen zegt meer over haar en haar opvoeding dan over de grote goedwillende groepen mensen die gewoon hun werk doen. Ook in de duin en bollenstreek. Een streek die bij uitstek afhankelijk is van grote groepen buitenlanders die het werk doen waar Nederlanders zich te goed voor voelen.

In het artikel in het witte weekblad staat dat mevrouw Verdonk geen antwoord op de vragen die haar werden gesteld kon geven. Ze gaat over tot het omzeilen van lastige vragen. Die arrogantie ben ik nu een keer spuug zat. Net als Wilders geeft ze geen antwoord op de vragen waar mensen mee zitten en heeft ze geen oplossingen voor de problemen waar we voor staan, behalve roepen dat het de schuld is van groepen mensen.

Als groepen jongeren of dit nu blanken zwarten of bruinen zijn rotzooi trappen dan moeten we die aanpakken en niet stellen dat hele groepen slecht zijn. Laat elke Nederlander ook eens kijken naar de sire reclame. We worden allemaal steeds asocialer, laten we daar eens wat aan doen en elkaar eens aanspreken op fatsoenlijk gedrag en respect voor elkaar dan zou het een stuk beter gaan in Nederland en dat kan wat mij betreft zonder ToN.

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home