Uit de koker van Albert

zondag, september 13, 2009

Drukke zaterdag


Zaterdagochtend heb ik met een aantal fractieleden en bestuur op de braderie van Voorhout gestaan. Los van het feit dat we in gesprek kunnen gaan met de inwoners hebben we ook gevraagd naar mogelijke standpunten of ideeën voor ons verkiezingsprogramma. We hebben heel wat punten meegekregen. Zo kregen we het idee om een atlethiekbaan in Teylingen te realiseren, maar ook was er kritiek op de wegen en stoepen vooral als je met een scootmobiel of rolstoel door de dorpen rijdt.

Zaterdagmiddag ben ik na een rondje over de Braderie, waar we nog veel zaken hebben kunnen verzamelen voor mijn broer Dirk en schoonzus Tineke in Tanzania, ben ik naar Ter Leede - Quick Boys geweest. Los van de wedstrijd die Quick Boys eigenlijk ten onrechte met 2 - 3 heeft gewonnen heb ik natuurlijk nog even met het bestuur gesproken over de aanleg van de kunstgrasvelden.

Zaterdagavond hebben we met de fractie achter de bar gestaan bij de Rugbyclub De Bassets. Vorig jaar had De Bassets de vrijwilligersprijs van de gemeente Teylingen gewonnen en de fractie gaat dan een activiteit uitvoeren. We hebben toen achter de bar gestaan tijdens de vrijwilligersavond. dar was zo'n groot succes dat De Bassets ons dit jaar weer hebben gevraagd. Ook van onze kant vonden we het erg leuk dus was er snel besloten dat we dit jaar ook weer de bar zouden bemensen op de vrijwilligersavond van De Bassets. Karl Eikelenboom en Piet Sjardijn kregen trouwens deze avond de onderscheiding 'Lid van verdiensten'.