Uit de koker van Albert

zaterdag, juni 27, 2009

Nieuwe zonnebril


Ik heb een nieuwe zonnebril. Op zich niet zo bijzonder zou ik zeggen, maar voor de duidelijkheid ik heb hem zelf betaald en niet gedeclareerd bij de gemeente! Ik snap er dus werkelijk niets van. Waar haalt Wouter Bos nu de moed vandaan om een zonnebril te declarenen. Hoe kan het nu dat hij daar niet bij nadenkt en die bril niet gewoon zelf betaald van zijn riante salaris. Ook al heb je deze op een reisje verloren.

Zo ook Jet Bussemaker. Onze hoeder van de zorg! Ze gaat op kosten van het departement naar een toneelavondje. Beste Jet voor dat geld had mijn moeder ruim twee uur thuiszorg kunnen krijgen. By the way mijn moeder zou ook wel een avondje naar het toneel willen, maar dat is lastig te betalen van alleen AOW met een heel klein pensioentje. Niet getreurd hoor want af en toe neem ik haar wel mee en amateurtoneel is ook leuk.

Ik weet het soms niet meer, plaatselijk proberen we de partij een gezicht te geven dat uit gaat van eerlijkheid, sociaal en zijn we wars van zelfverrijking. Ik zou willen dat de top van onze partij de oogkleppen een keer af zou doen en zich bewust zou zijn dat ze met hun gedrag de partij geen goed doen, maar onze tegenstanders munitie geven om het aantal zetels in de kamer en de gemeente drastisch naar beneden te halen. Succes met de volgende verkiezingen.