Uit de koker van Albert

zaterdag, oktober 28, 2006

Oude Raadhuis

Na een hele drukke werkweek had ik vandaag eindelijk een dagje rust. Dat was wel nodig. Aan het eind van de middag ben ik toch nog even naar Warmond gefietst. In het Oude Raadhuis vierde de vereniging Het Oude raadhuis van Warmond zijn 25 jarig bestaan. Al 25 jaar worden er tentoonstellingen en exposities gehouden. De vereniging heeft 250 leden en sinds vandaag weer een ere lid erbij. Heel aardig vind ik het idee van de vereniging om in 2007 een activiteit voor de lagere scholen in Teylingen te organiseren. Een prima initiatief waar de gemeente Teylingen een hoop geld voor over heeft.

Op dit soort gelegenheden kom je altijd weer oude bekende tegen. Zo heb ik nog even bijgepraat met Ineke van der Wel de oud burgemeester van Warmond en inmiddels burgemeester van Rijswijk. We hebben het gehad over de recreatie functie van Warmond en hoe dat veel beter zou kunnen. Donderdag zal de PvdA fractie daar zeker op terugkomen tijden de behandeling van de begroting voor 2007.

Ik sprak ook nog even met Ton Koppes. Hij woont aan de Ganzewei in Warmond en vroeg aandacht voor het groen achter zijn huis. Ik zal daar zeker nog aandacht voor vragen via de fractie in de commissie ruimte.

Natuurlijk heb ik ook nog even met mijn oude college Wil van Elk kunnen kletsen. Het is altijd aardig om hem te ontmoeten. Leuk was ook dat ik nog even heb gesproken met Jose van Rhoon de ouden jeugdvriendin van Sanneke.

Met de aanwezige politici heb ik ook nog even van gedachten kunnen wisselen over diverse zaken. Met Rose marie Keizen over de indeling van de raadszaal en alles wat daar bij komt kijken en met Wim Hollaart en Leo van der Zon nog even over de gang van zaken rond Over Teylingen.

Al met al toch weer een prima bijeenkomst.