Uit de koker van Albert

woensdag, december 27, 2006

Hemd nader dan de rok

Afgelopen donderdag bleek het maar weer eens, zelfs in de politiek is het hemd nader dan de rok. De VVD een partij van op de kleintjes letten en een degelijk financieel beleid brak nog een keer een lans voor Adest Musica uit Sassenheim. Voorop gesteld, ik ben gek op Adest en alles wat daarom heen gebeurd. Maar ik ben er ook voor om op de financiƫn van de gemeente te letten. Ik kan het niet waar maken dat ik voor een subsidie (van welke club dan ook) zou stemmen als een zo'n reserve is opgebouwd als door Adest. Normaal gesproken hoef ik daar geen opmerking over te maken, omdat de VVD in die gevallen haantje de voorste is. Maar niet in het geval van Adest. De VVD probeert de rest van de poitiek er van te overtuigen dat het toch wel hard nodig is dat Adest een bescheide bijdrage van de gemeente zou moeten krijgen. Te vergeefs trouwens want geen enkele partij was over te halen. Het bestuur van Adest, onder leiding van oud VVD wethouder Nia Wagemakers zal wel een beroep doen op de sponsors. Wie de (hoofd)sponsor van Adest is? Juist John van Dijk raadslid voor de VVD in Teylingen.

1 Comments:

  • At 12:37 a.m., Blogger Jozef said…

    Zo, Albert. Dat is klare taal. Je beste vrienden zitten dus wel degelijk bij de VVD. Een valse noot dus van vriend Ard?

    De beste wensen voor 2007 overigens.

     

Een reactie posten

<< Home