Uit de koker van Albert

zaterdag, april 08, 2006

Marc definitief wethouder in Leiden

Vanmorgen stond in het Leidsch Dagblad dat Marc Witteman wethouder is geworden in Leiden. Zijn voordracht had ik al eerder gemeld, maar nu is het dus definitief. Ik wil Marc van harte feliciteren en ik ben blij dat hij de portefeuille Ruimtelijke Ordening en Volkshuisvesting gaat oppakken. Dit betekent dat we in regionaal verband nog veel met elkaar te maken krijgen. Niet omdat we het altijd met elkaar eens zullen zijn, zeker op het gebied van extra bouwen van woningen in onze streek om mensen vanuit Noord Holland te huisvesten zal nog flinke discussies geven. Maar aan de andere kant verwacht ik wel dat het beleid over wat voor woningen er in de regio gebouwd moeten gaan worden eindelijk eens zal doorslaan in het voordeel van jongeren en starters op de woningmarkt en betaalbare woningen voor mensen met een normaal inkomen.

1 Comments:

  • At 11:04 a.m., Blogger Unknown said…

    Bedankt voor de felicitaties Albert, maar zoals je weet is niets definitief zolang de gemeenteraad niet gesproken heeft. En dat kan pas nadat de ledenvergaderingen van de partijen zich over het resultaat hebben uitgesproken.

    Dat neemt niet weg dat ik, nu de onderhandelaars overeenstemming hebben bereik, vol vertrouwen ben op een positieve uitkomst.

    Op de toekomstige samenwerking!

     

Een reactie posten

<< Home