Uit de koker van Albert

dinsdag, oktober 04, 2005

parkeren in het dorp

Zoals ik gisteren heb gemeld hebben we in de fractie gesproken over het parkeren in het dorp. Naar onze mening zijn er ruim voldoende parkeerplaatsen. Dat wijzen ook de tellingen en de deskundigen vast. Reden om de parkeerplaatsen op het kerkplein weer op te heffen. Dat was immers in het verleden door de gemeenteraadal besloten. Omdat andere partijen en de ondernemers deze parkeerplaatsen graag willen handhaven zal mijn fractiegenoot Margreet Vos vanavond voorstellen een uitruil te maken. De parkeerplaatsen op het kerkplein willen we wel handhaven als het hele horecaplein (Oude Haven) in de zomermaanden autovrij wordt gemaakt. Dit komt de ondernemers ten goede. Er zijn dan meer terrassen beschikbaar en als je een kopje koffie of een biertje zit te dringken heb je geen last meer van walmende auto's. Volgens mij een win - win situatie. Ik ben benieuwd hoe de andere politieke partijen en de ondernemers over ons voorstel denken.

3 Comments:

  • At 9:48 p.m., Blogger Joost said…

    Creatief idee! Dit soort dealtjes mag wat mij betreft de PvdA ook maken in Teylingen!

     
  • At 5:54 p.m., Blogger Albert Vink said…

    Hoi Joost,

    Jij gaf aan dat mijn weblog op Ned Antillen stond, maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan instellen. Help!!!

    Albert

     
  • At 5:56 p.m., Blogger Albert Vink said…

    Inmiddels gevonden!!!

     

Een reactie posten

<< Home