Uit de koker van Albert

zaterdag, oktober 01, 2005

Naam

Vandaag een tegenvaller. Van de stuurgroep ontving ik een brief dat men niet wil meewerken aan het uitschrijven van een verkiezing voor de nieuwe naam van de gemeente. Omdat Teylingen al is vastgelegd in de wet is het geen werknaam meer volgens de stuurgroep. Verder vindt men dat als er over een naam moet worden gesproken dit aan de nieuwe gemeenteraad is. Ik vind de manier waarop de stuurgroep dit afwijst jammer. Op de gebruikelijk gemeentelijke manier stellen dat iets niet kan, maar vervolgens niet aangeven op welke manier het dan wel kan. Een veel gehoorde klacht van veel inwoners die ook nu weer boven tafel komt. In de klankbordgroep zal ik er wel weer op terugkomen. Ik wil samen met de collega's in de klankbordgroep proberen een mode te verzinnnen waarop we wel de mening van de inwoners van Teylingen kunnen polsen over de nieuwe naam van de gemeente. Als de meerderheid voor Teylingen kiest is dat prima, maar het kan natuurlijk ook een andere naam zijn waar wij tot nu toe niet aan hebben gedacht.

1 Comments:

  • At 7:47 p.m., Blogger Albert Vink said…

    Hoi Jozef,

    We moeten ons er dus niet bij neerleggen vind ik. We kunnen het natuurlijk ook zelf organiseren.

    Albert

     

Een reactie posten

<< Home