Uit de koker van Albert

zondag, september 25, 2005

Interview

Vandaag ben ik weer voor de partij op stap geweest. Vanmorgen tussen 11.00 en 12.00 uur een rechtstreeks interview uit de studio van Holland Centraal in Lisse. Ik ben een uur doorgezaagd over het tot standkomen van Teylingen en de rol van de PvdA daarin en natuurlijk over ons verkiezingsprogramma. Volgens mij heb ik de kritische vragen goed kunnen beantwoorden. De eerste reacties van enkele luisteraars waren ook positief.

Vanmiddag zijn we nog even op de fiets naar Warmond gegaan. Daar was de finisch van de turfrace. Het was gezellig druk in park Groot Leerust. Er speelde een bandje en de westlanders die aankwamen werden hardstondig aangemoedigd. Ik werd hartelijk ontvangen door wethouder Anton de Vromen die ook voorzitter is van het evenement en de prijsuitreiking verzorgde.

We zouden deze middag ook nog met twee teams meedoen aan de geplande jeu de boules wedstrijd voor prominenten maar dat ging helaas niet door.

2 Comments:

  • At 11:25 p.m., Blogger Joost said…

    Ik heb het zelf niet kunnen horen: hadden de inbellers nog leuke vragen?

     
  • At 7:49 p.m., Blogger Albert Vink said…

    Ha Jozef,

    Leuk dat je ook naar mijn weblog kijkt. Ik weet niet waarom het niet doorging, maar ik heb mij verder best vermaakt in Warmond.

    Albert

     

Een reactie posten

<< Home