Uit de koker van Albert

dinsdag, september 12, 2006

Speeltuin Beatrix


Over speeltuin Beatrix kan ik eindelijk wat positiefs melden. Niet dat dit aan de speeltuin ligt, want in dit proces snap ik nog steeds niet goed waar het college mee bezig is. Op stelle sprong ontruimen van de tuin terwijl er bijna een maand verder nog niets is gebeurd. Waarom heeft men de speeltuin niet per maand een huurverlenging gegeven vraag ik mij af! Maar goed terug naar het positieve er zijn een aantal portocabins beschikbaar zodat de speeltuin zijn binnen activiteiten kan voorzetten. Eindelijk iets waar het bestuur van de speeltuin weer verder mee kan. Ik ben echter pas tevreden als we over twee jaar een nieuwe speeltuin gaan openen in de nieuwe oranje buurt. Tot die tijd zal ik mij kritisch opstellen naar het college. Ik kan er niets aan doen ik ben en blijf nu eenmaal een verenigingsmens. Verenigingen zijn het hart van onze samenleving, als het daar goed gaat gaat het in de samenleving ook goed. Jammer dat het zo ver moet komen dat er aan de ingang van de speeltuin staat te lezen dat de gemeente meer om geld geeft dan om kinderen.

1 Comments:

  • At 9:57 p.m., Blogger Joost said…

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

     

Een reactie posten

<< Home