Uit de koker van Albert

donderdag, januari 12, 2006

Vakantie

Na alle drukke werkzaamheden, niet alleen in de politiek maar ook op het werk, wordt het hoog tijd voor een weekje vakantie. Ik heb geen vrij gehad rond kerst en oud en nieuw, maar een aantal collega's waargenomen. Dus nu ben ik aan de beurt om er een weekje tussenuit te gaan. Vrijdagochten (heeeel) vroeg vliegen we naar Tenerife om daar een weekje uit te rusten. Ik heb een stapeltje boeken bij me en we zullen ons daar prima vermaken. En ja er zal ook wel weer veel over politiek en vakbonden worden gepraat want onze vrienden Kees en Henny de Jong gaan met ons mee.

Wellicht dat ik vanavond laat nog tijd heb om iets te melden over de laatste commissie van vanavond, maar als dat niet lukt houd u dat te goed.

Vrijdag 20 januari ben ik weer terug.